Nem talál a méret?
- Kérheted a termék hasonló termékre való cseréjét az átvételt követő 14 napon belül!
- A csomagot 1.000 forint értékű összeg ellenében szállítjuk ki.
- Más modellt vagy színt szeretnél?
- Kérheted a termék más (színű) termékre való cseréjét az átvételt követő 14 napon belül!
- A csomagot 1.000 forint értékű összeg ellenében szállítjuk ki.
- Az előzőleg megvásárolt termék árát levonjuk az újonnan választott termék árából és a csomagot eképp kiszállíttatjuk.
Ugyanakkor értesítjük, hogy a costo 30 napos jótállást biztosít minden vásárolt termékre!
SZERETNE VISSZAKÜLDENI VAGY CSERÉLNI EGY TERMÉKET? NEM GOND!
A következő információk minden termékre érvényesek.
Ügyfelünk a küldemény átvétele után 14 napig visszaküldheti a termékeket vagy élhet elállási jogával:
- A termékeket az átvételüktől számított 14 napon belül vissza kell küldeni.
- A termékeknek érintetlen állapotban, utcai használat nélkül kell visszaérkezniük.
- A termékeket megfelelő állapotú eredeti csomagolással (a doboz fontos) együtt kell visszaküldeni (a cipős dobozon nincs ragasztás nyoma), mindezt egy megfelelően lezárt zacskóba elhelyezve.
- A visszaküldési folyamat betartása fontos, melynek a legelső lépése a visszaküldés kérvényezése telefonon +3617009983 (H-P 9:00 - 17:00) vagy emailen keresztül info@costo.hu, egy rövid indoklással az okot illetöen (méretprobléma/hibás termék), hibás termék esetén képet várunk emailen.
-A visszárut a felvételt követő 5-14 munkanapon belül dolgozzuk fel.
Ha megrendelését utánvéttel fizette akkor kérem adjon meg nekünk egy IBAN-nal ellátott bankszámlaszámot, hogy az összeget vissza tudjuk utalni Önnek.
A visszárut, a kitöltött “Visszaküldési ürlappal” az alábbiak szerint tudja visszaküldeni:
Ehhez csupán csak egy vásárlástól elállást igénylő e-mailt kell küldenie a info@costo.hu címre a visszárus termékek megnevezésével. A szolgáltatás díja 1.000 Forint/csomag (egy csomag több rendelésből több terméket is tartalmazhat).
Visszáruját gondosan csomagolja be, hogy a termék semmikép ne sérüljön a visszaküldés során.
Csere:
Amennyiben cserére van szüksége (méretprobléma vagy nem nyerte el tetszését a modell) kérem jelezze telefonon +3617009983 (H-P 9:00 - 17:00) vagy emailen keresztül info@costo.hu címen és küldünk mi futárt aki elveszi a csomagot és kiszállítja a cserecipöt 1000 ft/csomag értékben.
REKLAMÁCIÓ
Lépésről lépésre - hogyan reklamálja a terméket?
1. Töltse ki a ''Kapcsolat'' menüben lévö űrlapot: katt ide Kapcsolat
2. Személyesen is elkészítheti a reklamációt a megadott forma szerint, de azt javasoljuk, hogy vegye igénybe a mi űrlapunkat, így könnyebb lesz reklamálnia az adott terméket.
3. Ügyfélszolgálatunkon keresztül rendelünk Önnek GLS futárszolgáltatást reklamációjához. Ehhez csupán csak egy vásárlástól elállást igénylő, a reklamáció részleteit tartalmazó e-mailt kell küldenie a info@costo.hu címre az eredeti rendelés számával, illetve a reklamált termékek megnevezésével. A más úton elküldött reklamációkért sem a GLS futárszolgálat, sem cégünk nem vállal felelősséget.
4. A reklamációt haladéktalanul feldolgozzuk, legkésőbb a termék első kézhezvételétől számított 14 napon belül.
5. Amennyiben a reklamációja jogosnak bizonyul, követelésének eleget teszünk.